Top latest Five تینیجر کیست ؟ Urban news

Wiki Article

فصل اول این سریال به زندگی و خودکشی «هانا بیکر»، به عنوان شخصیت اصلی داستان می پردازد. اما جذابیت داستان زمانی بیشتر می شود که هانا با ارسال ۱۳ نوار کاست به برخی از همکلاسی های خود، قصد دارد تا پرده از دلایل خودکشی خود بردارد.

اولریخ بسیار سخت تلاش کرد که از اتفاق افتادن این تراژدی ها جلوگیری کند و به این نتیجه رسید که مقصر این اتفاقات یک نفر است: هلگه داپلر.

در این تایم لاین بارتوش با سیلیا ازدواج میکند و حاصل ازدواجشان میشود هانو و اگنس. و این یعنی اینکه دوست صمیمی سابق یوناس یعنی بارتوش تیدمان و همسرش سیلیا میشوند پدربزرگ و مادربزرگ جدی یوناس!

اما در این بین اتفاقاتی باعث منصرف شدن او می شود و جونو می خواهد بچه را نگه دارد. او قصد دارد تا پس از متولد شدن بچه، سرپرستی آن را به یک خانواده بسپارد.

علاوه بر این مارتا از جهت دیگری هم با یوناس نسبت دارد. بارتوش و سیلیا پدربزرگ و مادر بزرگ جدی مارتا بودند. همانطور که گفته شد سیلیا فرزند هانا و ایگون تیدمان و یا اولریخ بود.

تخصص من تولید محتوایی‌ست که مورد نیاز مخاطبان است. مدیر ارشد تیم شبکه های اجتماعی سایت هستم. به قول ماگرتایی‌ها وقت بروز شدنه !

حتماً باید به اینستاگرام آن ها مراجعه کنید و نام انگلیسی هر یک از این افراد را در این شبکه جستجو کنید بسیاری از افراد که در خارج از ایران زندگی می‌ کنند به فعالیت‌ های زیادی می‌ تینیجر پردازند.

همه تایم لاین ها- کلاودیا یکی از مسافران زمان بسیار فعال در این مجموعه بود. او هم با آدم و هم با حوا همکاری کرد.

در ادامه لیست خود، به سراغ یکی از بهترین سریال های تینیجری در ژانر کمدی می رویم. سریالی که داستان خود را در دبیرستان های آمریکایی به تصویر می کشد.

بعد از این که به شهرت رسیدند و سنشان بیشتر شد باز هم به فعالیت‌ های خودشان ادامه می دهند.

در این میان افرادی بودند که برای اینکه بتوانند در زمینه هایی که مهارت خاصی دارند و یا سال ها تجربه فعالیت در آن زمینه را در کارنامه خود دارند، روی وبلاگ ها کار می کردند و از این طریق با کاربران و طرفداران خود در ارتباط بودند. آنها تنها این هدف را در سر می پروراندند که بتوانند به دیگران خدمت کنند و آنها را از تفکر و اعتقادات خود با خبر کنند.

افراد زیادی در لایو هایی که او در پیج اینستاگرامش می گذارد شرکت می کنند و با این دنسر و بلاگر معروف صحبت می‌ کنند او گاهی از بین بازدید کننده های لایوش افرادی را بالا می آورد تا با آنها صحبت کند وی اخلاق بسیار خوب و درستی با فالوورانش دارد و همین باعث شده تا مخاطبان زیادی داشته باشد.

در ابتدا سعی خواهیم کرد برخی از بهترین سریال های تینیجری را معرفی کنیم و در آخر چند فیلم عالی را نیز برای دیدن به شما پیشنهاد خواهیم داد. با تکراتو همراه باشید!

در این سن، بسیاری از نوجوانان به روابط عاشقانه و جنسی علاقه مند می شوند. اینکه آیا عشق واقعی در سنین نوجوانی ممکن است یا نه سوالی است که پاسخ های متفاوتی به ان داده می شود.

Report this wiki page